måndag 15 mars 2010

Alla andra blir gravida runtomkring oss, JUST NU.

Nu bara ploppar det fram besked om graviditeter här och där. Varför just nu ? När VI sagt att vi ska försöka. Vi har bara hunnit "försökt" i två månader. Och då blir alla andra grvaida under tiden!! Haha! Nejdå, klart jag är glad för deras skull! :D Himla glad, men varför slår det aldrig fel ? Alltå varför händer det alltid andra när man själv vill någonting väldigt mycket, och varför hinner de då före ? Man kan aldrig få vara den "förste" haha. Jo, för vi har ju en dotter, men jag menar lixom bara.. äh! haha, Vid samma tidpunkt lixom. Alla ska SKAFFA barn samtidigt jöhe! haha Och inte visste vi det.. det bara slumpmässigt blir då ? haha
Jaja, jag hoppas innerligt på att jag blir gravid denna månad, för jag vill ha ett barn innan 2010 slut, i december, en julebebis vore ju toppen :D hehe Men det där spelar ju såklart mindre roll, men vill inte vänta mer nu!! :D Nu får det bannemej bli befruktning denna månad! Jag är så graviditets och bebis sugen nu så det är inte klokt och vill ha våra barn tätt. Hoppas det tar sig. Finns där fler däruten som löser min blogg och längtar efter et starkt PLUS denna månad ?! :D SKRIV, är alltid roligt om ni i alla fall kan lämna NÅN rad ju :P



Kan det bli VÅR tur nu ?! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar