måndag 29 mars 2010

Jag har svårt att hålla mig ifrån att testa!

Dagarna går segt i väntan på BIM (beräknad "icke" mens). Vilket borde infalla runt den 8:e April (På min dotters födelsedag, vilket present det skulle bli om man fick reda på att man väntar en liten just denna dag. Men jag kommer förstås inte kunna hålla mig tills dess. Jag har testat mig två ggr redan då jag inte kunnat hålla mig när det ligger gravtest här hemma men självklart negativa, jag räknar inte med nåt annat heller då det är på tok för tidigt ännu men man vet ju aldrig! hehe NÅN sticka kanske känner av tidigare..nerå. Men ungefär den 1:a April börjar jag testa med mina RFSU, stickor som är extra känsliga. Borde få hem dem i dagarna. Jag är negativ som vanligt och tror inte att det är nånting som växer i magen min. Det bara känns som om det inte är nånting alls, vet inte varför men hoppas ändå! :) Igår kände jag små huggninga/känningar i livmodern/äggstockarna (om det nu var därifrån) Och även lite känningar i brösten, allstå dem är ömma. Det har dem iof varit sen jag opade brösten men nu är det nog ännu känsligare om jag inte bara inbillar mig!! haha För så kan det mycket väl vara!

Jag uppdaterar och berättar hur det går nu i dagarna. Måste hålla ut nån vecka helst först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar