fredag 2 april 2010

"Testmissbrukare"

Hejhallåå!

Här har ni rena rama "testmissbrukaren" haha. Graviditetstest efter graviditetstest. Grejen är den att dem visar negativt gång på gång. Förutom vissa stickor som faktiskt påvisat vääääääldigt svaga nästan osynliga "inbillningsstreck". Och sambon såg faktiskt ett eller två av dem han med. Men ingen "normal" person skulle se dem haha. Nerå men de är väldigt otydliga. Dessutom kommer de upp på tok för sent efter testtiden. Det finns ju en tidsgräns, inom en viss tid ska man avläsa testet för att det "ska stämma" Men rent ut sagt tror jag att det där är olika från person till person och om man tester mycket tidigt så tror jag faktiskt att det KAN ta längre tid för teststrecket att synas om det är positivt eftersom strecken då får lite mer tid på sig att "mörkna" så det syns. MEN man SKA inte läsa efter en viss tid står det på paketet. En del har berättat att dem fått samma sak på sina graviditetstester och varit gravida trots allt. Så man vet aldrig. En annan grej är att strecken förvsunnit efter bara en kort stund, därför tror jag inte på nån graviditet denna månad tyvärr. Så himla himla trist men vi får fortsätta kämpa! Hoppas på nästa månad. MEN de kommande dagarna (och även ikväll). Kommer jag kissa på fler stickor bara för att..det KAN ju bli nåt! haha

Jag har känt lite av molningar i äggstockarna idag och det har strålat mycket svagt ned i låren men det kanske bara är "tant röd" som är på väg :/ Och om den är på väg kan den lika gärna komma NU så man vet hure ligger till och så man kan börja försöka så snabbt som möjligt snart igen. Tycker INTE om denna väntan. Vi får se men jag är negativ nu.. Inställt på tant röd och ingen bebis i magen denna månad.



Hejråå!


(en fråga, nån som läser min blogg? skrive en rad nångång, vore trevligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar