tisdag 13 april 2010

Dyrt som 17 !

Det blir inte billigt med alla dessa tester! Har nyss fått hem nya digitala ägglossningstest men det är så "få" teststickor i dem paketen trots det DYRA priset så beställde även hem ett kompiback med graviditetstester och ägglossningstester i stick-format. Sånndadär billiga jag även anvnde förra månaden. Dessa gravtest fungerar bra men ägglossningstesten är svåra att tyda. Tänkte använda dem när mina andra är slut om det inte gett nåt utslag på ägglossning. Lite "reserv". Ännu svårare att veta när äl borde infinna sig nu efter ett missfall. Men hoppas på så snart som möjligt. Kanske redan om nån vecka eller så ? Förra cykeln hade jag äl på dag 11 ungefär. Borde ha det nu med om detb ska "stämma" men kanske tar det lite längre tid för kroppen att landa och komma igång. Dock har var mitt missfall så väldigt tidigt så kanske återställer sig snabbt ändå. Hört av de flesta att man ska räkna första blödningsdagen av ett mf som "första dagen på en mens" och räkna utifrån det. Är alltså bara på dag 5 eller 6 i cykeln nu. (vet ju inte om man ska räkna med själva den dagen elelr från dagen efter). Men jag gjorde i alla fall ett test, äl-test nyss bara för att se så jag inte var gravid ändå och allt kommit ur än och så fick jag för mig att jag hade äl bara för att jag känt mig lite annorlunda de 2 senaste dagarna ungefär. Mer kissnödig och så, är ju inte gravd så tänkte det kunde vara nåt knas. Testet visade INGEN glad gubbe så det var inget äl på G, men snart hoppas vi. Får hålla ut några dagar till bara! :) hehe



TjoO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar