tisdag 6 april 2010

Jag TROR på det nu!



..nästan i alla fall.






Fick ju spökliknande streck på mina babytimes känsliga tester. Men köpte idag hem ett tvåpack vanliga CB. Och det BLEV plus på båda. Dock MYCKET svagt. Det ena syntes mer än det andra. Använde inte morgonurin. Jag börjar förstå att jag nog kan vara gravid ändå. Borde vara i vecka 4 ungefär och vilken dag som helst skulle mensen ha kommit men som vi såklart hoppas håller sig borta nu om allt är som det ska :). Jag är orolig som vanligt, kommer jag vara under hela kommande graviditeten. HOPPAS det går vägen!
En liten julebebis. Enligt familjelivs "uträknare" borde jag isåfall ha BF den 16:e December. Om några dagar ringer jag MVC.


Nu börjat förhoppningsvis den långa resan! :D Nova ska (om allt går vägen) bli storasyster!

Iiih! Glaad!! Tänk vad snabbt det gick ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar