onsdag 10 mars 2010

Negativt

..igen. Gjort säkert 5 test på bara några dagar i förhoppning om ett litet streck, men dessa visar bara negativt. Testade mig nu på morgonen. Sov ut idag så urinen var verkligen koncenterat. Jag ska inte hoppas för mycket då vi inte ens hunnit "försökt" ordentligt ännu och är bara inne på andra månaden. Har troligtvis BIM runt den 15-16-17 Mars. Så ännu KAN det vara för tidigt att testa, men brukar ha en känsla. Och den här månaden känns det inte som om där blivit något. Men vi får börja hoppas på Nästa månad. Alltid velat ha ett barn i November, vet inte varför. Men tycker att det är en fin månad. Blir nog inte så nu. Men kan bli ett decemberbarn. Vill helst slippa i Januari, men man kan inte styra ödet. Vi får se helt enkelt :).
Trodde bestämt att Äl-testera kommit igår men där hade jag fel. Ibland krånglar posten till det men de borde komma idag. Vet att jag inte ska ha ÄL ännu om det ska stämma med "röda tanten" och grejer, men jag ska prova en ändå idag bara för att ! :)
Graviditetstesten är slut så beställde nya ifrån testlagret. Riktigt BRA och billig sida det där! :D Kika in där ni som är i behöva av billiga tester. Dem har både Äl-stickor och Graviditetstest. Dessutom fungerar dem bättre än dessa på apoteket enligt mitt tycke. Med testlagrets kan man se mycket tidigt att man är gravid. Känsliga test. Jag körde med preg förra månaden och fick ett falskt streck, ändå är dessa mycket dyrare. Jag kommer enbart köra med testlagrets grejer nu!!


OM ni kikar in här, lämna gärna en rad så jag vet att ni varit här. Tycker det är så trevligt med lite nya människor! :D


Det kanske finns någon mer här som försöker bli gravid ?? :-D


Jag kommer att uppdatera denna bloggen så fort det händer något nytt eller ja oftare än så tror jag. Varje steg jag tar. Haha näe inte riktigt, men uppdaterar ofta iallafall. Det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar