måndag 10 maj 2010

Äckelvarning !

Äl om nån vecka eller lite mindre. Så snart är det dax att "ligga i" ordentligt och sikta in igen, haha !


Hmm jag har nåt konstigt.. *äckelvarning* sluta läs om du är känslig...
Jag har Bruna flytningar nu efter blödningen, Det avtar lixom med såna. Haft i ca 2 dagar, kaffe/chokladbrunt i bindan, inte ens rött i det. Och igår var det som svart-aktigt blod.. Jag har inte ont eller nånting sånt. Jag tror inte det var en vanlig mens jag hade/har heller, måste varit mf som jag sa, men det har varit rätt små mängder. Blödningen började ju den 6:e, Hade bim den 4 eller 5..Böjarde med en likadan jättemörk flytning som jag även har nu, sen kom det klarrött blod. Blödde i ca 3 dagar..ungefär som vid en mens, något mindre mängder faktiskt sen nu detta.. :S Vad kan det vara ? Förra månaden då jag hade tidigt mf började det likadant med en brun flytning men har för mig jag blödde lite längre och lite mer då.. Som vid en vanlig mens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar