måndag 24 maj 2010

Hmm borde haft Ägg på dag 14 denna månad OM jag hade det den 19:e d.v.s

Undrar just varför det hoppar :-S eller så vare faktiskt att jag hade ett tidigt missfall den 6:e som jag tror, egentligen skulle jag haft mens den 4:e men svårt att veta eftersom jag hade tidigt missfall även månaden innan. Inte lätt att räkna så säg!! :)

Jag har börjat smått redan fast det troligtvis bara var 5 dagar sen ÄL, haha självklart negativt men tänker testa varannan dag nu ändå ;) Jag har rätt lång lutealfas tror jag så jag kan testa på flera dagar innan BIM. MEn är det inte typ en vecka efter ÄL man KAN se som tidigast ? Asså alla gör junte det och det beror ju på hur höghormonad man är och dessutom är det säkert lite olika ifrån graviditet till graviditet också. Men med "testa tidigt" stickorna ska det gå men jag har bara vanliga. Testlagret brukar kunna visa mkt tidigt dem med. Så imorrn ska jag testa igen, tidigt så kommer få neg, men sen den 27:e börjat jag "på riktigt" Då blir jag lite besviken om det inte visat ens en tillsltymmelse till streck men fortsätter den 29:e o.s.v :) Jag brukar "känna på mig" om och när det är nåt och nu känns det inte alls somn att det är nåt. Jag har liite ömma tuttar men det kan man ha ändå!



Hade ljusbrun flytning för nån dag sen, tror det var igår eller i förrgår vare nog. Hmm :S Vad kan det vara ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar