torsdag 6 maj 2010

Tidigt missfall nummer 2 troligtvis

Nya tag för oss och en ny "Ägg" att pricka in runt den 14 Maj till 20 Maj.
Bara att vänta in nästa ÄL här i maj. Borde ha bim i början av Juni.

Jag hade ett tidigt missfall, som jag skrivit förra månaden, redan så tidigt som på BIM-dagen. Trodde aldrig detta skulle hända igen men nu verkar det som om missfall nr 2 inträffat. Jag har gjort några extremt svaaaaga tester men 5 stycken (positiva). Efter det ett negativt och idag kom en blödning som var precis som vid förra mf. Nyss gjorde jag även ett annat test bara för att checka grav-hormoner. Tvär-negativt. Det är så jädra tråkigt och samtidigt har jag andra symptom som säger att något inte är bra med min kropp men det har jag tagit ett par prover för men tänker vara "på" dem mer.


Nu tar vi nya tag och HOPPAS med hela hjärtat att denna gången sk det bli något och det ska gå vägen !

Det här med Äl-tester, jag vet...På ett sätt känns stickorna som en slags stressfaktor och sen går man bara och räknar sketna dagar ifrån äl till bim och när man borde kunna börja testa och hit och dit och blää, näe nästan bättre att inte veta riktigt ordentligt just precis NÄR ÄL inträffar utan istället släppa den oron och stressen och köra på varannan dag och försöka fokusera på annat, men hur svårt är inte det ?! Så det är lätta att säga men kommer nog fixa äl-test till denna månad med, har dock inte råd med några "glada-gubben" tester. SVIINDYRA! :S


Aja, vi får hoppas iaf, hoppas hoppas hoooppppas med hela hjärtat och inte använda hjärnan till så mycket tankar och strunt.. :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar